Söndag och lite piggare, äntligen!

image97Simage98
Så här pigg var jag igår kväll, det blev en slapparkväll i soffan, vilket var skönt!
Inatt har jag sovit helt ok (låter som jag har fått sömn på hjärnan, blir väl så efter några nätter med dålig sömn) men nu när det är helg och när hantverkarna i huset äntligen är lediga så har vi fått en ny granne som börjar hamra vid halv åtta både igår och idag, så imorse fick jag tokspel och började banka med min hårspraysflaska på badkaret så det dånade rejält och det blev tyst efter ett tag, men då var jag så arg så jag kunde inte somna om.
Nu är jag på betydligt bättre humör för jag ringde och väckte dottern hos hennes pojkvän och nu ska vi in till stan och ha en tjejdag där, äta lunch och kolla i affärer, åh, vad mysigt!
Sen måste jag hem och fixa och jobba lite, jättestressig vecka! Skall lämna bokföringen den åttonde, samt ha kvällsöppet i butiken på tisdag, på torsdag har vi tjejträff/klädbytarkväll i Hjorthagen och på fredag fyller Vendela år.
Ha en jätteskön söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Lotta!
Hoppas allt är bra med dig och butiken!
Jag tänkta titta förbi någon dag snart och hälsa på för det är så trist att komma tillbaka till skolan efter en skön praktik vecka och en veckas Kina!
Hoppas att du blev nöjd med väskköpen som William köpte till dig från Kina haha.
massa kramar från Viktoria :)

2008-04-06 @ 16:16:31
Postat av: vendela

Gullig du är mamma, men jag trodde att jag fyllde år på Onsdag? ;)

2008-04-08 @ 11:06:41
URL: http://velu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0