Onsdag och jag vill bara vara ute!

Men istället jobbar jag och tur är väl det, annars skulle jag sätta mig på nån solig uteservering och bli roséalkolist
Fick följe av ett gäng hormonstinna tonårskillar imorse, jag rodnar fortfarande när jag tänker på "komplimangerna" som var av det grövre slaget, dessutom kunde jag vara morsa till dom, inte klokt vad solen gör folk stolliga och tyckte jag det var charmigt - not!
Studentklänningen till Vendela är fixad, skönt... Själv behöver jag skor då mina fötter uppenbart har krymt till ett par 35-or (spooky), stört omöjligt att hitta några skor som inte glappar, finns inte många med coola klackar i den storleken inte.
Väldigt, väldigt frusterande då Vendela har gått och blivit helt crazy i skor och förköper sig, till ingen nytta alls då hon har 37-or och hela hennes skosamling bara står där hemma och gör mig bitter.
Jag kanske har nån konstig kromoson uppbyggnad, så om jag bantar till sommaren så kanske det enda som händer är att jag står där och vinglar som en knubbsäl på ett par nedbantade 33-or i barnskor från Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0