Nämen, vad mysigt med vinter igen!

Jag är verkligen sugen att dra på mig vinterjacka och mössa igen, det är väl ni med?
Nä, fram med sommarkläderna, uteserveringar och ljusa sköna kvällar istället.
Shit, jag skulle gärna byta plats och klänning med Eva Longoria, vill ha öppna skor, målade tånaglar, och bara axlar, I´m a dreamer! Behöver vardagsglamour!!!


Ikväll ska vi fira Vendela som fyller år, Grattis Gumman!!! Lär bli tacomiddag när hon ska välja mat.
Jag har lite dåligt samvete, brorsan ringde fyra gånger igår och tjatade om att jag skulle åka till Sundsvall och hälsa på i helgen, det var alldeles för länge sen jag var där, saknar min lilla 2-åriga brorsdotter och skulle gärna åka dit men landet lockar också, känner mig väldigt ambivalent. Varför kan inte tiden räcka till allt, kan man få fler timmar per dygn??

Här hemma är hantverkarna still going med hammare och borr, har blivit ett pikant inslag i vardagen varje morgon nu. Nu packar jag ihop datorn, tar en dusch och går till butiken!
Blev en sen kväll igår, men hann jobba bort en del. Läste att dom har anhållit en man för att ha fört bort den 10-åriga flickan, förhör honom med elchocker och tortyr om han är den skyldiga.
Drömmer fortfarande om den här väskan från Gucci, fast det finns många godbitar i butiken också, jag är alltid super impulsiv, men inte vad det det gäller väskinköp, det är ju ett livsviktigt beslut :)
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0