Mysig Lördag!

Började helgen med en lugn fredagskväll, jag var ensam hemma till sena kvällen, sen började sambo och tonåringar droppa in, då såg vi en film tillsammans.
Idag har jag och Jonas varit på Stockholms Auktionsverk, första dagen på deras Moderna visning, såg en hel del som jag inte skulle tacka nej till... Här kommer lite bilder!
image111
image112

Efter det så blev det en sväng i Östermalmshallen, jag blev som vanligt grymt sugen på allt gott som finns där.
Sen avslutade vi med en fika inne i Sturegallerian, jag träffade på flera av mina kunder som tydligen också var ute och lördagsflanerade. Just nu känner jag mig ganska mör och vi ska väl snart påbörja middagen.
Fattar inte varför jag är så extremt hungrig på helgerna, vill ha mat typ hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0