Måndag!

Jag är tillbaka i stan! Hela min kropp värker av träningsvärk, benen är stenhårda, ni som inte tror att krattning är fysiskt ansträngande, TESTA SJÄLVA! Men jag har haft det skönt också, slöat i solen, spelat spel (Brainstorm, var man bra eller???) ätit gott och snackat strunt med grannarna. William och Jolina tog årets första dopp, själv fick jag årets första myggbett, måste vara rekord.
På onsdag har Vendela studentskiva på Lejonbacken på Djurgården, då tar vi båt dit, men vi föräldrar blir utslängda till eftersläppet, tjabbigt va?
Jonas åker nog till landet redan på torsdag förmiddag igen om vädret är hyfsat men jag måste nog jobba på fredag så jag får komma senare.
Ha en skön ny vecka!!!

Liten krattstrejk i minimala sovrummet på landet...jag blir manisk när jag krattar, måste få upp varenda löv så jag får hela tiden gå tillbaka och plocka, tur man inte har ett gods eller så, då skulle jag bli helt sinnessjuk. Inte så mycket tid över för vila och bokläsning, mer arbetsläger, fast det är så skönt med naturen och fysiska aktiviteter, man känner att man lever.
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0