Lördag!

Underbart härligt solsken ute och ledig lördag för mig!
Tänker starta dagen med en fika på balkongen, nu är det dags att köpa en massa fina blommor att plantera ut där.
Fast jag är ganska seg idag, kom inte i säng förrän vid halv tre inatt, jag och Jonas åkte till Thaibåten på söder för att träffa en vän igår, det var trevligt och lugnt, det blev bara ett glas vin för mig vilket känns väldigt skönt idag men hela veckan har det blivit alldeles för litet sömn vilket gör att jag både känner mig och ser ut som ett vrak, kände mig fulast på hela båten igår, behöver sömn!!!
Så idag blir det nog en promenad, sen så har vi hyrt en film, Michael Clayton som vi ska se senare och sen vill jag bara slappa. Det skulle ju vara fult väder, därför åkte vi inte till landet, snopet, grannarna ringde precis därifrån och berättade hur "fantastiskt" det var där i solen med fågelkvitter och helt vindstilla på vattnet.
Så det känns som den här sköna kimonon mestadels blir dagens klädsel för mig! Från Lolux 475 kr.
image96



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0