Kvar i butiken!

Jobbar sent ikväll, men det är ok att "mingla" med mina trevliga kunder.
Igår kväll var jag hurtig, tog en lång promenad efter middagen, travade på i full fart i en timme samt tog en runda inne på Åhléns och sniffade på parfymer (helt klart att jag är en "parfymoholic", kan man gå på avvänjning) samt bara dog för klänningarna på French Connection avdelningen, jag måste börja spela på lotto eller så får Ikea-Ingvar adoptera mig.
Jonas är på något aktiemöte ikväll och kidsen har stekt hamburgare hemma med sina respektive, härligt att dom umgås alla fyra, i helgen bowlade dom och sov hemma när vi var på landet, väldigt nöjd och stolt att jag inte har avlat fram några ligister...
Snart ska jag dra mig hemåt, slänga av mig kläderna, tvätta av sminket, be natural och bänka mig framför Desperate Housewife, jag vill också trippa omkring i såna klänningar och skor.
Ikväll spelar jag gamla goa gubbar i butiken, Lundell, LeMarc, T. Nilsson, Scocco, Strömstedt, det är romantik på högsta nivå, Tack för att ni finns gubbs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0