Kvällsöppet i veckan!!!

Kvällsöppet och lite vinmingel samt trevlig shopping blir det både på onsdag och torsdag kväll 18-20.
20% på allt då...Även  grannbutiken Accessora har kvällsöppet på torsdag. Boka in detta!!!

Kan berätta att jag har haft en galet skön helg på landet, sommarvärme, middagar på stranden med goda grannarna, vi såg fantastiska solnedgångar innan vi gick in och spelade spel, jag är sjukt omusikalisk så jag fick storstryk i ett musikspel vi spelade, stackars Suz som var i mitt lag, du var ytterst pedagogisk som inte ströp mig när jag inte ens kände igen Sommaren är kort som du frenetiskt nynnade på, killarna var rent ut sagt överjävliga på att tralla.
Min arbetsmoral var puts väck hela helgen, jag har ruttnat på att kratta, men jag kryper fortfarande i rabatterna, det var väl i stort sett vad jag gjorde, hade ett enormt sötsug också, inte att rekommendera på en ö utan varken affär eller kiosk, åh, vad jag ville ha choklaaaaaad, men Jonas hade köpt kardemummaskorpor som helgsnacks, kan säga att underläppen nästan började darra av den besvikelsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0