Idag är det halvdag för mig.

Jag blir hämtad av grannen för leverans ut till landet med ett kort stopp på vägen för att inhandla helgmat och blommor, sen ska jag bara vara på landet hela helgen och antagligen bära jord och få en massa skit under naglarna för vi har haft dit en stor pråm och grävskopa med flera ton jord att fylla på med vid strandlinjen. Så där har ni mitt helgnöje! Men oj vad fint det ska bli, jag har även placerat ett litet runt lusthus där som jag fyndade på Blocket förra sommaren.
Där ska jag sitta och njuta av solnedgångarna som går ner över vattnet i sommar (utan mygg och myror tack) men gärna med en god bok eller trevligt sällskap.

Givetvis ska jag se melodifestivalen och heja på Charlotte P, herregud vilken kropp människan har, ska vi bytlånas, jag vill ha silverklänningen också....och aldrig byta tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0