Uppe med tuppen!

Lördagmorgon och jag har ställt klockan på sju, ville inte gå upp, men nu har jag varit uppe ett tag och väntar på att min kära granne Peter från landet ska komma och hämta upp mig då vi ska åka ut på landet (en liten ö utanför Adelsö)
Vi ska inte ta båten över till ön utan först ska vi kolla till våra båtar (brrr, verkar vara ruskväder också) och sen ska det vara årsmöte i föreningen. Så det blir ingen slapparlördag idag inte...Övriga familjen ligger och sover och har skickat iväg mig för att hålla ställningarna på mötet. Offra mig bara.
Så nu tassar jag omkring här så tyst jag bara kan och har stökat runt och letat efter en behå som skall matcha trosorna (som min kära mor alltid sa ; Du måste vara fin under, man vet aldrig vad som kan hända, tänk om du hamnar på sjukhus med trasiga strumpor eller urtvättade underkläder, detta mantra har nog präglat mig mer än jag vill erkänna) och nu ska jag ju ändå åka bil i nästan 5 mil.
Det är total kaos i min underklädesgarderob, hur mycket kan man samla på sig? Men nu hittade jag den äntligen, skam den som ger sig.
Så vad sägs om detta favoritset som du hittar på
www.loluxdesign.com
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0