Stress,stress...

Hemma igen från ett långt möte där olika budgetar för nya bryggor och vågbrytare och bildandet av en samfällighet snurrar i skallen. Nu ska jag ut och äta, känner verkligen för att äta och dricka gott.
Klockan sex har vi bord på Beirut Cafe så nu har jag snabbt slängt på mig nya kläder och skall snart dra iväg.
Känner för att gå vidare sen ikväll, men frågan är om dom andra är lika sugna, det kanske blir hem och kolla på Melodifestivalen istället.
Men jag hade en lugn hemmakväll igårkväll, vilket är mysigt, jag går alltid igång på Så ska det låta, tycker att det är jättekul att sjunga med , tyvärr alldeles för falskt och högt men huvudsaken är väl att man har kul, och det har jag, det brukar alltid bli några spontana danser också till övriga familjemedlemmars förskräckelse.
Nu hoppas jag på en god middag och en trevlig kväll!

Här var dagens mötesklädsel, en skön stickad klänning.
Silverhalsband från Lolux.image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0