Matchreferat!

Snacka om att jag var laddad inför Vendelas match igår kväll.
Matchen började på ett dramatisk sätt, tror det var redan i första minuten som Vendela fick värsta smällen samtidigt som "busen" från andra laget fick rött kort, sen direkt efteråt så gör dottern mål. Jaaaa....
Jag satt inklämd mellan sambo och exman, frenetisk viftande och stampande, medan min gälla stämma ljöd genom hallen, samtidigt försökte jag ha telefonkontakt med min bror som satt och såg matchen på webbtv i Sundsvall( Han blev sur och slängde på luren för jag skrek i örat på honom)
Tyresö (dom ni ska heja på) tog ledningen direkt och ledde med 5-6 bollar, alla storspelade men i början av andra halvlek så var det plötsligt underläge, kämpaglöd från båda håll, men matchen slutade med ett måls underläge.
Shit! Nu blir det returmatch i Göteborg i helgen, målskillnad avgör, vore ju så kul om dom kan ta sig till Elitserien.
Den äldsta i laget är rutinerad, 45 år, Vendela är nästan yngst samt minst kroppsmässigt, så det ser riktigt läskigt ut med alla smällar hon får av gigantiska amazonkvinnor. Tuff tjej!

Ikväll blir det middag med sonen och hans flickvän.
Några tjejkompisar skulle ut och äta och sen gå en sväng på Riche, som det känns nu så är jag inte så sugen, men man kanske ändrar sig.
Visar här en fin brun klänning från www.loluxdesign.com för 599 kr. (Den finns även i butiken)image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0