Lördagsöppet!

Det är lite svårt med långledigt, har alltid haft anlag för att bli rastlös så nu sitter jag här i butiken ändå.
Så snälla rara kunder kom gärna och hälsa på mig, jag tänkte ha öppet till 15.30.
Efter det måste jag rusa hem för då kommer svärmor över på påskmiddag.
Nu efter påsk ska det bli ordning på ätandet och tränandet, herregud bikinitiden närmar sig ju med stormsteg, lätt att förtränga speciellt när det var jättekallt ute idag.
Nu har hela påsken snart gått och jag har inte träffat barnen någonting, jag får gulla med världens snällaste katt istället, Fiffi, hon börjar bli gammal nu, men hon är verkligen den bästa katt man kan tänka sig.
Längtar också efter att få slänga stövlarna för säsongen och börja använda några av mina favoritskor, gäller att passa på för på landet blir det flip-flops och gummistövlar, svårt att hoppa i och ut ur båten i högklackat...
image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0