Idag skulle jag ha gjort massor...

Så här skulle min dag ha sett ut enligt min planering;
Jag skulle ha gått upp ganska tidigt för att åka på Konstmässan i Sollentuna (hade fått fribiljetter) och jag ville verkligen spana in lite verk av nya spännande konstnärer.
Väl hemma igen hade jag tänkt träna alt. gå en långpromenad.
Städa lägenheten.
Och sist men inte minst arbetat med en genomarbetad affärsplan inför ett viktigt möte på tisdag.

Hittills har jag inte gjort något av detta och dåliga samvetet tränger sig på.
Det var en jättetrevlig middag igår, jag kan varmt rekommendera Beirut Cafe, en mängd goda smakupplevelser och trevlig inredning. men istället för att nöja mig med 2-3 glas vin som brukar vara fullt tillräckligt för mig så gick vi vidare till Sturehof, där ytterligare en kompis anslöt sig och jag fortsatte med vin ända tills dess att det stängde. Inte bra idag kan jag säga, känns som det fortfarande snurrar, jag är alldeles för ovan att dricka vin hela natten så idag mår jag verkligen som jag förtjänar.
Därför har min dag varit väldigt lugn, dragit mig i sängen, pratat i telefon med kompisar samt tagit hand om mig själv med bad, peeling och insmörjning så nu är jag ren och len och ska snart äta middag och se reprisen av Melodifestivalen.
Så nu skruttar jag omkring här hemma avslappnad och seg i den här sköna underklänningen från www.loluxdesign.com, jag har även smörjt in mig med den här lena cremen som doftar härligt av jordubbar men det är väl dags att få på sig något mer för snart kommer min dotter och hennes pojkvän hit och ska bjuda på middag, det blir mysigt.
image35 Underklänning/nattlinne 425 kr www.loluxdesign.com

image36 Skön hudcreme som doftar gott av jordgubb, www.loluxdesign.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0