Full rulle hela dagen!

Jätteskoj, idag har det varit massor av kunder som har shoppat på för fullt.
När jag väl var uppe i varv så har jag passat på att uträttat massa annat också av bara farten, datafix, viktiga samtal, räkningar, lite bloggande m.m. Känner mig väldigt effektiv och nöjd med mig själv...To do listan minskade markant idag.
Så nu ska det bli skönt att snart få gå hem och påskmysa, vet att sambon har varit in till saluhallen och köpt hem en massa god mat, som vi ska njuta av i helgen. Men jag lär nog ha svårt att hålla mig härifrån, även om jag har massor att fixa med hemma också, så jag håller nog öppet på lördag några timmar.
Idag var det bad hair day så det fick bli tofs, däremot hoppade jag över jeansen idag och tog på mig en klänning istället. Carolina var snygg i sin blommiga kjol och tuffa Acne stövlar.
image52
image53

P.s Idag är det 5 år sen Irak-kriget startade, hur dumt och onödigt känns inte det med allt meningslöst död och våld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0