Back in Business, vardag igen...

Känns helt okej att återgå till rutinerna igen, det blev nästan full fart direkt så här efter påsken.
Började dagen med att gå igenom lite saker med en ny revisor som skall hjälpa till med bokföringen, så nu måste jag sätta igång med sammanställningen så att jag kan lämna ifrån mig allt inför deklarationen.
Sen så har min internetuppkoppling krånglat hela dagen, så jag har krypit runt bland sladdar och modem och svurit.
Jag har skyltat om (det är skoj, känns som att leka med stora barbiedockor, dock huvudlösa sådana)
Har fotat några godbitar ur butiken, se bilder...
Samt givetvis sprungit in till grannbutiken Accessora.se, där var det fullt upp, Annika och Malin hade massor av beställningar att ta hand om (se bild på mina rara grannar) så det blev bara in och ut för att säga hej.
Här i butiken är det mer och mer vårkläder som kommer på plats, härligt med lite färg och skira tyger!
Titta in och få lite inspiration...

Här är en supersöt klänning+snygg YSL kjol, samt festkläder på skyltdockan. Accessora-tjejerna samt jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0