Ta en promenad i solen....och hälsa på!

image108
Det var trevligt igår kväll!
Vi var ungefär 20 tjejer som träffades på en Fritidsgård (vad gör man inte för att känna sig ungdomlig)
Annki, min söta kompis (är som en liten mamma för mig) hade gjort pasta åt mig, hon vet att jag måste äta regelbundet för diabetesen, så dom andra åt chips medans jag blev bortskämd.
Jag blev av med lite jag hade tröttnat på och kom själv hem med 2 lyxiga kuddar från en inredare (jag går igång på kuddar) både i soffan, sängen, ja överallt. Jag sover också under 4 kuddar varje natt och ligger och kramar om den femte och vaknar alldeles varm och kippar efter luft, Jonas brukar lyfta på nån ibland bara för att kolla att jag lever.
(viktig och intressant info, eller hur) sen fick ett par skor och en klänning också följa med hem.
Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0