Hej Bloggen!

Blev inget inlägg igår för jag hade en riktigt, riktigt kass dag. Gick omkring med en klump i magen och all ork och kreativitet var som bortblåst. Inte ofta, tack och lov, men ibland är man bara inte på topp...
Blev lite bättre på kvällen tack vare min gulliga Anki som kom förbi vid stängning, sen satt vi och pratade bort någon timme innan hennes man kom och hämtade oss och skjutsade hem oss, jag åkte med ca två kvarter, högklackat suger ibland.
Sen hade min raring till sambo gjort jättegod skaldjurspasta, jag har världens bästa sambo och hemmakock, svårt att deppa ihop helt med goda vänner och min lilla kärleksfulla familj omkring mig, I love you!!!

Ikväll blir det studentskiva...samling vid båten vid Slussen seven a clock...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vill verkligen ha din "gamla" dunjacka från Moncler. Har letat efter en utan att hitta en sån röd blank härlig.. säljer du den??

2008-05-12 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0