Halloj igen!

Knas med uppkopplingen här i butiken därför har det blivit lite glest med inlägg.
Det blev en rörig morgon hemma, "svärsonen" klev upp kl. fem för han praktiserar, Wille skulle bli väckt kvart i sju (och som den snälla mamma man är så ställer man sin egen klocka och går upp och väcker sonen, som trots mina ansträngningar bara somnar om, så vi blev lite ovänner) Jonas gick upp och stack och tränade, Vendela hade ledigt så hon sov lugnt, själv tog jag en kylig promenad in till stan för att
hämta lite nya solglasögon till butiken, men våren var ju bara här och vände,kom tillbaka tack!
Nu sitter jag här igen bland kvitton, fakturor och pärmar, men nu ser jag slutet snart, men jag blir kvar i butiken ikväll, så det är fritt fram att hälsa på mig för lite sen shopping, kanske ett par nya solbrillor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0