Önskelista..

Eftersom vi börjar närma oss julafton, så kom jag idag fram till att jag inte har gjort en önskelista än. Anledningen är just för att jag inte har en aning om vad jag önskar mig. Självklart finns det smått och gott som alltid är roligt att få, men vad behöver jag egentligen?

Efter att ha hjälpt till lite hos grannbutiken Accessora, så måste jag erkänna att det fanns mycket som kan skrivas upp på önskelistan, bl.a detta parfymstick som finns i flera olika dofter.
Sedan önskar jag mig än en gång Smith's Rosebud Salve Strawberry. Ett läppbalsam som ger mjuka och smaksatta läppar av jordgubb. Mer hittar du hos www.accessora.com



Kläder är något man alltid önskar sig och framförallt behöver. Självklart är det skönt att ha en mamma som har en klädesbutik, då  det alltid är kul att hitta second hand kläder som fortfarande är i bra skick men mycket billigare, vilket ibland kan leda till riktiga fynd!
Sedan har vi webbshoppen som jag verkligen gillar, bl.a denna urgulliga rosa nalle till nyckelring och det här coola halsbandet. Sedan är denna väska en av mina favoriter, fin modell i konstläder.


Så, detta var iaf en början av min önskelista, vore kul att läsa vad ni andra önskar er till jul?

/Vendela
www.loluxdesign.com

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: emelieu

fint läppbalsamet var :D

2007-12-10 @ 12:49:43
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: ilhana

tack för din kommentar & återkom gärna igen :) puss

2007-12-10 @ 15:34:49
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0