Tjena Hallå!

Nu är jag hemma efter en ganska händelsefattig dag. Inga oväntade happenings idag inte, gick igenom Västermalmsgallerian på vägen hem och förälskade mig i en klänning på MQ för bara 499:-, men är man pank så är man, fasiken den skulle vara helt perfekt i sommar, japp, nu kommer jag att drömma om den inatt...
För sover det gör jag mycket nu, borde väl bara pigg i det här kanonvädret, men jag kan somna vid 10 och kliva upp vid nio, ÄR DET DET HÄR SOM KALLAS MEDELÅLDERN, isåfall vill jag inte vara med????
Nu ska jag ha en hemmaspa kväll, fila och polera på hela mig och avsluta i ett varmt bad med en hiskeligt grön ansiktsmask, det är perfekt att ligga nersjunken i badet med telefonen och snacka strunt med väninnorna, vardagslyx på hög nivå!
Men just nu är det vardagshysteri, William har nationella provet i matte imorgon och givetvis är hans dyra miniräknare borta, och jag letar som en galning samtidigt som William ger mig order via telefon var jag ska leta, själv är han hos flickvännen. Jonas ser smått sinnesförvirrad ut och har letat från golv till tak efter en fjärrkontroll till tv`n, killar kan vara riktiga ufon ibland, håll reda på era saker själva, blanda inte in MIG!!!!
Sen ska jag se Desperate Housewife, dom glammiga brudarna håller aldrig på och letar efter miniräknare eller samlar ihop dammhögar i hörnen, olika falla livets lotter, jaja, jag vet att det bara är tv, men ge mig MQ-klänningen så jag blir aningens lite glassig och glad, jag är en simpel materialist, men bara i dag, eller är det pms?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0