Söndagskväll och hemma igen.

På väg ut till landet stannade jag och Sussie (grannen) till på ett byggvaruhus, Jonas tappade vi bort direkt för det finns inget effektivare än tjejjer i byggvaruhus, man vill ju bara ut därifrån. Vi inhandlade 11 Big Bag (tyvärr inte att förväxla med Bag in box) och Sus lyckades få kommentaren att hennes gröna högklackade matchade mastodontpåsarna, och jag fick frågan vad vi skulle ha dessa till.
- Vi rensar garderoberna!
Summan gick på 1600, där rök en ny klänning och jag får väl fira midsommar i påshelvetet.
Resten av helgen har Jonas suttit på taket (jag höll mig på marken, höjdrädd) han kom bara ner och såg Melodifestivalen och för att laga mat åt mig när jag började gny av hunger annars har han snickrat så duktigt på vårt nya tak (där rök fler klänningar mot takbudgeten)
Nu ska jag ta ett bad och njuta av civilisationen men jag längtar redan ut igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0