Söndag och kvar på landet!

Så skönt här, jag vägrar åka hem, vi åker imorgon bitti istället så går jag direkt till butiken.
I torsdags hade jag en heldag och kväll alldeles för mig själv i stan, sen åkte jag ut till landet i fredags och har varit här och softat, fixat en del, ätit en god middag hos grannarna i lördagskväll, solat lite, och givetvis krattat och eldat, det har varit gemensam arbetsdag så öns män har jobbat hårt med att frakta virke och bygga på en spång som förbinder våra två öar, totalt är det ca 50 stugor som ligger utspridda runt ön vid strandbrynet.
Vi hörs imorgon, nu ska jag ut i solen och ha det lite skönt innan jag tar nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0