Ikväll!

Ikväll så har jag öppet för en superdupergullig kund som heter Martina, hon skulle ta med sig flera väninnor hit, så snällt, lite extra reklam...Hon är mammaledig så hon och dottern Astrid brukar besöka mig nästan varje dag, Astrid är så oblyg och tjenis med mig nu så hon brukar sträcka ut armarna för att jag ska bära och gosa med henne, så mysigt med småbarn/bäbisar, fast ikväll får Astrid stanna hemma...
Apropå ingenting läste precis en blogg av en tjej som heter Egoina, coolt, börjar med ego och rimmar på vagina, hur ballt känns Lotta som rimmar på potta då???Men Luxenburg får duga, man kan inte få allt!

Kolla mina knallrosa siden trosor/mysbyxor som jag ska strutta runt i när jag har solbrända ben på landet, jag hade första tjing på Accessoras utförsäljning som startar imorgon, ha, VIP på mig....
image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0