Varför, varför varför???

Varför tillåts hantverkare börja i ottan och sluta för dagen när vi andra normala människor typ går på lunch?
Mitt hus har intagits av folk som har rymt från Grottbjörnens folk och som helt har undgått någon som helst form av urbanisering. Här har ni svaret på varför jag är rödögd och ser smått galen ut på varje foto, efter att ha överlevt småbarnstid och tonårstid går jag nu ett ännu större slag om husfriden.
Snälla kan ingen hämta hem dessa omänskliga varelser.
Som om inte detta vore nog stog en av dom och ringde på dörren typ 10 minuter i morse, till slut gav jag upp och öppnade, nyduschad med blött hår som stog åt alla håll...och kan nån förklara hur detta hänger ihop för jag fattar det fortfarande inte???
-Nyduschad säger han.
-Hurså, svarar jag.
-Jo, vi byter stammar på femman (jag bor på plan 6 o 7) och när du duschar eller går på toa så får vi det på oss (ser nu att hans tröja är blöt)
Snacka om den totala förnedringen, jag får inte ens ha mitt kroppsavfall ifred för dom. Det var droppen (fyndigt va)

Nu går jag till min kära butik, där jag kan göra vad jag vill, när jag vill!
(p.s får nån av dom för sig att vissla på mig så vete tusan vad jag spolar ner)image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0