Tänk om jag var i fjällen...

  Men nu är jag inte i Åre utan på en snöig balkong, solen försvann snabbt och det vräker ner snö istället, så det blir att ta av solbrillorna och pulsa ut på en riktig snöig promenad istället (jag ser verkligen ut som en Michelingubbe i min gamla Monclerjacka) . Åh, vad jag skulle vilja åka slalom, jag gillar verkligen det, bodde ju faktiskt i Sveg i några år, fanns inte så mycket annat att göra där än att åka slalom och snöskoter.
Kan också berätta att jag har varit en ypperlig husmor, i stort sett hela påskhelgen, inga utsvävningar här inte förutom god mat och lite vin och mysande i soffan samt några promenader. Känner mig ofantligt nöjd med mig själv, igår körde jag t.ex sju tvättmaskiner i tvättstugan, kom igång riktigt ordentligt och vägrade slita mig från vår gigantiska hög som vi hade samlat på oss, brukar alltid använda maskinen i lägenheten men nu kändes högen alldeles för övermäktig för den.
Nu har jag hamnat i butiken igen, att det ska vara så svårt att hålla sig härifrån. Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på bra musik, har spelat in en massa gamla godingar som jag lyssnar på nu, Vad sägs om Tommy Nilssons "Öppna din dörr" och lite Mauro Scocco samt Lundell m.m. Känner mig inte direkt som nån uppdaterad hitmaskin, men håll till godo kära kunder av min ypperliga musiksmak.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0