Snart Påsk!

Nu närmar sig påsken och lite ledighet, tyvärr är det alldeles för trist väder för att åka till landet som vi hade planerat.
Vi blir hemma i stan istället, kan ju faktiskt bli mysigt det med.
Inför julen älskar jag att pyssla och göra fint men jag har aldrig haft någon längtan efter att fylla hemmet med anskrämliga tuppar och påskkärringar, jag dekorerar med påskliljor och tulpaner istället, och delar ut något påskägg och äter lite extra gott.
Nu ska jag snart iväg in på stan och hämta min nya bärbara Mac som jag har fått av min gulliga sambo, den är verkligen efterlängtad. Tack!!!
Nu har jag ätit frukost och sett på morgon-tv, jag blir väldigt frusterad över situationen i Kina (känner att jag har varit det ett tag nu) funkar inte att vara både demokrati och diktatur. Men jag hoppas verkligen att sonen har det bra i Peking, fick ett gulligt sms igår, att allt var bra, skönt att höra som orolig mamma.
image47

Jag vill inte ha ett påskägg med onyttigt godis, jag vill ha ett som rymmer det här...

Härlig hudlotion, Miso Pretty, läckert armband, samt ännu fler av dom här sköna och snygga trosorna.
Allt hittar du hos www.loluxdesign.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0