Sköna kläder idag!

Idag har jag jobbat hårt, suttit framför datorn i stort sett hela dagen och fått en hel del gjort, bl.a sammanställt en affärsplan till ett möte kl.11 imorgon. Nu är den utskriven och fin.
Det här vädret med snöblandat regn gjorde att det var mindre kunder en vanligt så jag passade på att fixa med annat (finns alltid en hel del att göra)
Så med få kunder och tråkigt väder kändes det helt okey att vara "mysklädd" i stor collegetröja (lite åttiotalskänsla) med texten "Everyone needs to be loved", jeans och stövletter samt en silverhalsduk.
Appropå tröjans text så kände jag mig faktiskt lite extra älskad när jag kom hem idag, fick en jättefin bukett med rosor bara sisådär utan anledning, då blir man glad så här en helt vanlig måndag...
image41

Herman, grannens söta nakenhund ville också vara med på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0