Hejhej!

Torsdag och jag sitter begravd vid ett rörigt skrivbord belamrat med högar av kläder som skall märkas och hängas upp.
Så idag har jag verkligen fullt upp med att hänga upp nyheter, givetvis kan jag inte låta bli att prova en del själv heller.

Igårkväll hade jag en så trevlig kväll med min kära sambo Jonas, han var en raring och bjöd på middag på Gerdas.
Då fick jag babbla av mig riktigt ordentligt, gud, vad jag pratade om allt och ingenting, ett under att han fortfarande orkar lyssna på mig, jag babblar nog konstant från det att jag vaknar tills jag somnar, fast det är bara under sporten han brukar be mig att vara tyst, det är tålamod det!

Sen brukar han förundras över hur i helsike jag kan vara så klantig, igår lyckades cirkus Lotta igen, för några veckor sen när vi var ute och gick pratade jag så mycket så jag såg inte vart jag gick utan krockade stenhårt rakt in i en stolpe, tjong och AJ,AJ, igår snubblade jag i mina högklackade och ramlade verkligen pladask, skitont rakt ner i asfalten, ville helst bara ligga kvar och tjuta men stoltheten fick mig att kravla mig upp och le tappert mot förundrade människor och sen fortsatte jag babbla på, men aj, inatt har jag bara kunnat sova på ena sidan.

Ikväll ska jag träffa en kompis, Maria inne på stan efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0