Onsdag och klös i min kappa!

Satsade på djurmönstrad kappa idag, givetvis från Loluxbutiken.
image94

Jag hoppas att det är lika mycket klös i mig när jag ska hålla på med att förbereda bokföringen, vilket blir dagens sysselsättning för mig.
Inte min starka sida, önskar att jag var mer ekonomiskt lagd, skönt att lämna ifrån sig detta när jag är klar så en mer kunnig person får ta över inför deklarationen.
Åh, vad det är härligt med vårkänslor i luften, har faktiskt precis fått i mig en glass (88-an, en favorit) tyvärr ska det bli ruskväder till helgen så det blir nog inte landet då heller.
Jag vill ju dit och lägga i båten, elda i brasan, kratta och plantera vårlökar och ta fram grillen för säsongen och kolla så allt är okej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0