Ny vecka!

Jag gillar måndagar av någon sjuk anledning. Lite nystart på en förhoppningsvis spännande vecka...
Inte för att den här veckan känns så vansinnigt spännande ännu, men man kan ju aldrig veta.
Den här veckan vill jag verkligen träffa mina två bästa vänner, Anette och Inga, evigheter sen, att det ska vara så svårt att få ihop det när vi bor i samma stad, Nettan du får sluta resa och sporta hela tiden och Inga nu får du lägga av med barnafödandet (vi har nästan lika gamla barn men Inga har startat om med kull två, crazy women...
Kvartsamtal inbokat på onsdag morgon, då vill jag verkligen höra hur utomordentligt duktig och rar sonen är, gör mig inte besviken Wille, jag vill sitta och jäsa där som en stolt morsa.
Dagens back in business!
image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0