Nice Fredag!

Härlig fredag, verkligen full fart i butiken, märks att det är löning.
Vi har haft en liten lunchsamling utanför butiken i solen också, vi var flera stycken som samsades om stolarna, jag och Marie, Annika, David och Karolina.
Snart sticker jag till landet, jag går redan vid tretiden idag. Jonas åker nog lite tidigare ändå med grannarna så tar jag och William och Jolina bussen sen, dom får sova i sin lillstuga, ska bli skönt att komma ut, ikväll ska det grillas och ett glas vin lär säkert slinka ner.
Vendela stannar i stan och håller koll på butiken och katten, hon är redan här och raringen hade tagit från sitt studiebidrag och köpt mig en present, ett par jättefina skor i min storlek, jag blev så glad!!! TACK!!!


Jag tycker den här coola mockajackan är snygg också, finns för 995 kr i butiken, den är jag sugen på.
Nu sticker jag till landet, datorn får stanna hemma, trevlig helg...
image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0