Förbaskat trött idag!

Gick bara inte att sova inatt, så idag är jag zombieaktig, har massor att fixa med så det är bara att bita ihop.
Jobbade hemifrån en del igår kväll, sen landade jag i soffan och fick som vanligt lite nackmassage (jag är bortskämd med sånt men är ändå alltid jättestel i nacken) framför Lost, tycker tyvärr att den blir mer och mer utflipprad, tacka vet jag kära gamla Cityakuten, Desperate Housewife och Prison Break. Det är några serier som jag försöker följa när jag har tid. Men egentligen föredrar jag en riktigt bra bok, härligt när man hittar någon som man knappt kan lägga ifrån sig.
Appropå ingenting så visar jag min söta nyckelhållare från loluxdesign.com 149 kr. Jag blir glad av den!
image95

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall?

2008-04-03 @ 11:55:00
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0