Förbaskade skitväder och IT-killar!!!

Annika, grannen drog till Filippinerna, och här sitter jag, kan ingen bara hämta mig och ta med mig till något spännande ställe. Såg ett inslag om Pelargonsällskapet i morse, det är väl där man hamnar snart, verkar ju upplyftande att samla på pelargoner och byta blomskott dagarna i ända.
På min minuslista ligger nu följande:
Vädret, hantverkare och it-killar (inte alla) men igår tillbringade jag åtskilliga timmar med någon som pratade till mig som om jag var en blåst brud med en mac (mac är inte poppis hos dom, jag var inte heller poppis eftersom jag mycket riktigt hävdade att felet var deras) känner mig som en riktig hacker nu, har stenkoll på ethernet, DHCP och IP-adresser. Och det var min DHCP som inte fick kontakt med deras nätverk men det sket väl dom i att jag sa, enligt dom var det fel på mina sladdar, modem och you name it, men efter att ha slitit mitt hår i 3 dagar och vrålat i telefonen att jag har testat precis allt så fick jag rätt men ingen ursäkt för det. Ingen guldstjärna i himlen för dom inte.
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0